Avocat stergere cazier fiscal
Consultanta juridica online in civil – Conultanta juridica este foarte importanta pentru persoanele care au nevoie de sfaturi si sugestii in diverse cazuri. Cele mai comune cazuri in care sunt oferite gratuitati sunt reprezentate de consultanta juridica online.
Avocatul Andreea Vasile ofera consultanta juridica gratuita onlinesau prin telefon. Intrebarile pot fi trimise pe adresa de mail. Gratuitatea se ofera doar prin aceste doua canale, pentru detalii si intalnire se percepe un tarif.
Exista mai multe domenii in care consultanta juridica este indispensabila pentru gestionarea corecta a unei situatii specifice.
Consultanta juridica asociatii de proprietari
Asociatiile de proprietari sunt coordonate si reglementate de legi specifice si trebuie sa se supuna acestora in momentul infiintarii si functionarii. Astfel se impune apelarea la consultanta juridica pentru asociatiile de proprietari in ambele etape pentru a exista certitudinea ca sunt indeplinite toate normele existente.
Puteti accesa si avocat dreptul familiei, avocat dreptul muncii, avocat drept comercial.
Consultanta juridica comerciala
Firmele si persoanele fizice in general au nevoie de consultanta juridica comerciala atat in momentul infiintarii cat si in timpul functionarii pentru a gestiona litigiile cu alti profesionisti, situatiile de insolventa si lichidare, problemele cu angajatii, cu furnizorii sau cu clientii. Fiecare dintre aceste situatii sunt reglementate legal, insa de foarte multe ori administratorilor le lipseste baza de cunostinte motiv pentru care au nevoie de consultanta juridica din partea unui avocat.
In acest sens se disting si alte domenii in care sunt necesare serviciile avocatilor si consultantilor:
– consultanta juridica dreptul muncii;
– consultanta juridica firme;
– consultanta juridica pfa.
Consultanta juridica divort
Divortul poate fi abordat in mai multe moduri in functie de situatia specifica a familiei. Astfel, un proces de divort se poate termina rapid atunci cand partile implicate stiu exact ce vor si s-au pus de acord, sau poate dura foarte mult in momentul in care se disputa mai multe bunuri mobile sau imobile.
In cazul in care sunt si minori implicati va fi necesar sa se stabileasca pensia alimentara si tutorele legal al acestora, orele si zilele de vizita.
Daca sunt bunuri ce trebuie impartite se va face partajul intre cei doi soti. In aceasta situatie este necesar sa fie utilizate serviciile de consultanta juridica on-line sau consultanta juridica la telefon deoarece nu implica costuri, insa pot oferi persoanelor implicate o viziune corecta asupra modului in care trebuie pusa problema si in care ar trebui sa se desfasoare procesul.
Consultanta juridica imobiliare
Persoanele care urmaresc sa cumpere un imobil sau sa vanda unul trebuie sa fie sigure ca au luat decizia potrivita. Fara ajutorul profesionistilor care sa verifice istoricul respectivei proprietati, precum si legalitatea clauzelor din contract, o decizie de cumparare se va lua pe propriul risc.
Avand in vedere faptul ca acum exista consultanta juridica online gratis, persoanele interesate de cumpararea imobilului nu au niciun motiv sa nu se informeze sau sa nu verifice in amanunt actele.
Atunci cand sunt semnate contracte de inchiriere sau contracte de comodat, este important ca partile implicate sa se asigure ca drepturile si obligatiile sunt stabilite clar si concis si ca reflecta vointa celor doua parti. Altfel, pot aparea situatii dificile si contractele pot sa nu se rezilieze de fiecare data prin metode amiabile. Se recomanda utilizarea serviciilor de consultanta juridica telefonica sau online.
Consultanta juridica succesiune
Succesiunea are loc dupa ce o persoana decedeaza iar bunurile sale sunt transmise spre una sau mai multe persoane in viata. Pentru a fi mostenitorul unei persoane, este necesar sa se indeplineasca mai multe conditii. In primul rand mostenitorul trebuie sa aiba capacitatea de a mosteni si sa nu fie nedemn fata de persoana decedata.
Desfasurarea procesului variaza foarte mult si in majoritatea cazurilor nu este de ajuns o carte pentru a cuprinde toate modurile in care procesul va evolua. Procedurile prealabile pot dura intre 1 luna si pana la trei luni, insa procesul poate intarzia si mai mult in functie de natura spetei. Pot fi implicate acte de donatie si testamente caz in care lucrurile se vor complica. Din acest motiv este recomandat sa se apeleze la un birou de consultanta juridica, pentru a primi toate sugestiile si solutiile posibile specifice unei probleme.
Cat costa o consultanta juridica
Consultanta juridica poate avea un pret stabilit de fiecare birou de consultanta in parte sau poate sa fie gratuita. Avocatul Andreea Vasile ofera consultanta juridica Bucuresti prin telefon sau pe adresa de mail.
Pentru aceste servicii de consultanta juridica oferite prin cele doua canale mentionate nu se percepe niciun cost. In cazul in care sunt stabilite intalniri se pot percepe diverse tarife pentru consultanta juridica.
Consultanta juridica online in civil
Persoanele care sunt interesate de notiunea de consultanta juridica pret si isi fac griji cu privire la costuri, au acum la dispoztie consultanta juridica online in civil. Intrebarile pot fi adresate pe mail, cu mentionarea concreta a detaliilor astfel incat consilierul si avocatul sa inteleaga natura problemei. Raspunsul va fi trimis ulterior tot pe adresa de mail.
Sfaturi pentru abordarea corecta a serviciilor de consultanta juridica online in civil
Atunci cand o persoana apeleaza la servicii de consultanta juridica gratuite on-line sau la telefon ar trebui sa expuna pe larg problema si sa adauge in mail si documentele importante implicate in proces. Doar asa consilierii si avocatii vor putea analiza corect si concret o speta pentru a da un sfat sau pentru a sugera o metoda de abordare a problemei.
Cu cat sunt mai multe detalii oferite, cu atat serviciile de consultanta juridica vor fi mai utile deoarece avocatii vor analiza cazul concret si real, fara interpretari si fara a intui anumite informatii importante.
Serviciile de consultanta nu tin locul unui avocat la proces insa sunt foarte utile pentru a vedea si un alt punct de vedere al unui specialist, atunci cand procesul pare ca o ia pe o cale gresita. Este recomandat ca in desfasurarea unui proces sa se apeleze la cei mai buni avocati, indiferent de tarifele practicate, insa consultanta juridica gratuita este o oportunitate ce nu ar trebui ratata de nicio persoana, deoarece un punct de vedere avizat primit gratis poate face diferenta intre o pierdere sau un castig.
Cazierul fiscal cuprinde informatiile despre faptele sanctionate contraventional si respectiv penal de catre legile fiscului, legile contabile, vamale sau cele care implica disciplina financiara.
Avocat stergere cazier fiscal – Reactivarea unei firme
O firma poate fi reactivata prin stergerea cazierului fiscal si a faptelor inscrise in el. De obicei ANAF declara inactiva o societate din cauza faptului ca aceasta nu a indeplinit obligatiile fiscale sau in momentul in care nu a respectat termenii cu privire la anumite operatiuni solicitate de Registrul Comertului.
Avocat stergere cazier fiscal – Cum se sterg faptele din cazierul fiscal
Persoanele care au o firma sau functii de administrare in firme, pot scapa in mod diferit de pedepsele din cazier. Exista si posibilitatea de a trimite o cerere de stergere a cazierului fiscal care va fi analizata si solutionata de catre organele competente.
Pentru a edita o cerere de stergere a cazierului fiscal este ncesar ca aceasta sa fie facuta cu ajutorul unui avocat specializat in stergerea cazierului fiscal, care stie exact cum sa formuleze un astfel de document.
Avocat stergere cazier fiscal – Ce implica existenta mentiunilor in cazierul fiscal
Inscrierea faptelor in cazierul fiscal, in functie de cat de grave sunt, ingradesc persoanelor anumite drepturi cum ar fi infiintarea unor noi firme pe numele lor sau interzicerea dreptului de a plati TVA.
Dupa ce sunt indeplinite anumite termene, cazierul fiscal se va goli si afacerile pot fi reluate. Sunt insa si situatii in care infractiunea economica a fost foarte mare, asa cum se intampla in cazul evaziunii, unde administratorii afectati au de platit mai mult pentru actiunile comise. Din acest motiv, prezenta unui avocat specializat in stergerea cazierului fiscal poate ajuta mult persoana in cauza.
Avocat stergere cazier fiscal – Stergere cazier fiscal persoane fizice lege
OG 25/2011 stabileste faptul ca termenele in care anumite fapte pot fi sterse din cazier difera pe baza gravitatii lor. Faptele care reprezinta contraventii si nu sunt foarte grave se sterg in decurs de un an. Persoanele care au inscrise infractiuni foarte grave trebuie sa astepte cinci ani pana cand sunt sterse faptele din cazierul fiscal.
Avocat stergere cazier fiscal – Stergerea cazierului fiscal al firmelor
In cazul firmelor care sunt inactive fiscal scoaterea faptelor se va face in functie de motivele care au determinat inactivitatea. Daca o firma este declarata inactiva fiscal, fapta se sterge la reactivarea firmei. In cazul in care inactivitatea a aparut din cauza nedepunerii la timp a declaratiilor se aplica legea anterior mentionata.
In cazul in care firma este declarata inactiva pentru ca se sustrage de la inspectiile fiscale sau pentru ca nu delcara corect sediile sociale, atunci faptele se vor sterge la trei luni din momentul reactivarii firmei respective.
Avocat stergere cazier fiscal – Importanta colaborarii cu specialistii
Un avocat specializat in stergerea cazierului fiscal va obtine mult mai repede stergerea faptelor din cazier, deoarece stie procedurile si actele necesare. Spre exemplu, daca este vorba despre un sediu social expirat care a generat inactivitatea unei firme, avocatul va edita rapid intampinarea si va oferi consultanta pentru a obtine toate dovezile de la ONRC cu privire la solutionarea in bune conditii a acestei situatii.
Cazierul fiscal este un mijloc de evidență și urmărire a respectării disciplinei fiscale, contabile și financiare de către contribuabili, în care se ține evidența persoanelor fizice, juridice și a entităților fără personalitate juridică care au săvârșit fapte sancționate de legile în vigoare.
De altfel, cazierul fiscal este utilizat în scopul accesului la informații care privesc modalitatea în care contribuabilii au respectat legislația fiscală, contabilă, dar și regulile privind disciplina financiară, conform Ordonanței Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal.
Puteti vizita si: avocat pt infintare firma (SRL, S.A) in Bucuresti, avocat in drept civil din Bucuresti
Acesta se utilizează pentru a preveni și a combate evaziuni fiscale, dar și pentru a eficientiza de către organele fiscale procesul de administrare a impozitelor, taxelor, contribuțiilor și a altor venituri la bugetul general consolidat datorate de către contribuabili.
Avocat ştergere cazier fiscal – Înscrierea faptelor în cazierul fiscal
Cazierul fiscal cuprinde, așa cum am menționat anterior, informații privind faptele sancționate contravențional sau penal de legile fiscale, contabile, vamale, precum și cele care privesc disciplina financiară.
Puteti vizita si: avocat divort Bucuresti sau onorariu avocat Bucuresti.
Însă, de la această regulă, faptele sancționate contravențional cu avertisment nu se înscriu în cazierul fiscal al persoanelor juridice, persoanelor fizice sau al entităților fără personalitate juridică. Astfel, în cazierul fiscal se înscriu și informații din documentele întocmite pentru atragerea răspunderii solidare, patrimoniale sau a inactivității fiscale, precum:
- atragerea răspunderii solidare cu debitorul;
- atragerea răspunderii patrimoniale cu debitorul ajuns în stare de insolvență pentru creanțele care fac parte din pasivul debitorului;
- inactivitatea fiscală, declarată potrivit legii, cu excepția inactivității fiscale declarate ca urmare a înscrierii inactivității temporare la registrul comerțului;
- Înscrierea informațiilor în cazierul fiscal se face de către organul fiscal competent pe baza documentelor rămase definitive potrivit legislației în vigoare.
Avocat ştergere cazier fiscal – Scoaterea din evidență a contribuabililor
Conform reglementarilor intrate în vigoare, s-au adus anumite modificări în ceea ce priveşte ştergerea cazierului fiscal, modificări care ţin de următoarele aspecte pe care le vom menţiona:
- faptele pe care le-au săvârșit nu mai sunt sancționate de lege;
- a intervenit amnistia, reabilitarea de drept sau judecătorească;
- faptele sunt sancționate ca infracțiuni și nu au mai săvârșit fapte de această natură într-o perioadă de 5 ani de la data executării pedepsei;
- faptele sunt sancționate conform legii penale cu amendă sau avertisment și nu au mai săvârșit fapte de această natură într-o perioadă de 5 ani de la data înscrierii informațiilor în cazierul fiscal;
- faptele sunt sancționate contravențional într-o perioadă de o lună de la data înscrierii informațiilor în cazierul fiscal, cu condiția achitării cuantumului amenzilor contravenționale;
- faptele sunt sancționate contravențional pentru nerespectarea regimului produselor accizabile;
- au fost stinse creanțele administrate de ANAF datorate ca urmare a atragerii răspunderii solidare;
- contribuabilul declarat inactiv a fost reactivat;
- persoana nu mai deține calitatea de reprezentant legal sau reprezentant desemnat al contribuabilului aflat în stare de inactivitate;
- decesul, respectiv radierea contribuabilului.
Însă, pentru a putea facilita acest lucru veţi avea nevoie de ajutorul unui avocat specializat care să se ocupe de întreaga procedură, astfel încât să nu existe impedimente în realizarea acestui proces. Pentru detalii suplimentare accesaţi site-ul avocatului Andreea Vasile.
Ne puteti gasi pe internet cu urmatoarele cuvinte cheie: „stergere cazier fiscal”, „stergere cazier fiscal persoane juridice”, „cerere stergere cazier fiscal”, „cerere stergere cazier”, „stergere cazier judiciar lege”, „stergere din cazier fiscal”, „stergere fapte cazier fiscal”.